tirsdag 7. februar 2012

BLOGGEN: Reinkarnasjonen

Kjære landsmenn.

Illustrasjonsfoto. Gud med sin EDB
Første Mosebok, Det nyeste nye testamentet:

Gud skaper verden, Stian og B-L-O-G-G-E-N

1 I begynnelsen skapte Gud himmelen og jorden.
2 Jorden var øde og tom, mørket lå over dypet, og Guds ånd svevde over vannet.
3 Da sa Gud: "Verden trenger en skikkelig blogg, bedre enn både gull og myrra." 
4 Stian ble skapt.  


  


Vel. Så var jeg tilbake igjen etter en ørliten lite kunstpause.
Som forventet så har blogginntektene begynt å trille inn på konto...
Bill Gates begynte å skru på EDB'en sin på gutterommet, Mahatma Gandhi begynte med sivil ulydighet, jeg begynte å blogge. 

Mine første dollar's


Nå vil jeg etter MASSIV etterspørsel komme med deilige middag- og frokostoppskrifter i tillegg til mye, mye mer. I dag tar jeg for meg frokost, ettersom dette er dagens viktigste måltid:

Frokost på feks. en onsdag:
Ferdig produkt
Til dette trenger du:
- Rundstykker
- Pålegg
- Kjøpe kjøkken på Strai Kjøkken for å få Strai  Kjøkken- kopp
- Melk
- Kran med vann i
- Melk fra ku på Sørvestlandet på kartong







Fremgangsmåte:
- Legg på smør og eventuelt pålegget
- Ta på krydder















Tilbehør:

Vann i glass


Fremgangsmåte:
- La vannet renne litt på funksjon: "Kaldt/Blå" og fyll opp glasset
Alle ingredienser er handlet av Geir Ove Meland på REMA 1000 i Tordenskjoldgate i Kristiansand.
Her finner du alt du kan tenke deg av råvarer og får en fantastisk service.
Husk; Det er sluttsummen på kassalappen som teller.  
I morgen er det onsdag, med andre ord en finfin dag og handle på Rema 1000 og prøve dette velsmakende måltidet.

Følg også med på B-L-O-G-G-E-N 's Yang: http://www.antibloggen-antibloggen.blogspot.com/



Vi blogges. <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar