mandag 30. januar 2012

Hva med litt innhold?

Hei igjen alle sammen- og bloggen!

Først ønsker jeg å beklage til alle dere som satt å ventet på nye innlegg i går (søndag). Jeg har vokst opp i en familie hvor vi av tradisjon og tro aldri jobber på søndager, dette gjelder naturligvis også blogging.

I dag hadde jeg en interessant samtale over lunsjen med mine venner i administrasjonen.
Alle var naturligvis veldig nyskjerrige, oppspilte, samt superpositive over min debut som blogger, så det ene førte til det andre.

En av mine medspisende heter Emile (en mann) og han er også en ivrig blogger, opprinnelig fra Nederland- nå bosatt i Norge og jobber som systemutvikler/datageni i Windmill. Han er gift med Dieke som også er fra Nederland og også tilfeldigvis jobber som økonomidame i Windmill.

UANSETT, som sagt- han blogger. Til min store overraskelse fortalte han meg at han gjerne kunne tjene noen tusen i måneden på dette. Selv om jeg sikter ganske mye høyere enn det, så er det likevel kanskje nyttig å ta til meg noen tips fra en litt mer erfaren nederlender.

Vel. Det Emile blogger om er NORGE. Enkelt vil noen si. Men ikke så dumt vil noen andre si.
Emile er som nå kjent -fra Nederland, derfor kan han både tale og skrive på dette språket. Som kjent for noen så er Norge faktisk et populært land for rike utlendinger å besøke, også for fattige- men det er en helt annen diskusjon.
Emile skriver rett og slett om Norge, PÅ NEDERLANDSK og dette drar reisekåte, rike nederlendere inn på bloggen hans like enkelt som det er å gjøre dama sur når hun lider av PMS.

Emile var ikke særlig imponert over innholdet i bloggen min. Jeg setter alltid pris på konstruktiv kritikk og tar dette naturligvis til etterretning.

Så, min plan: Noe innhold!

Jeg er som kjent en globetrotter, og ett av mine favorittreisemål er nemlig NEDERLAND!
Hvert år besøker 3,5 millioner utlendinger Amsterdam, som for mange regnes som Nederland sin hovedstad.
Jeg kommer derfor til å dedikere flere av mine fremtidige innlegg til fakta/reisetips om, nemlig.... "NEDERLAND- reisetips for utlendinger"!

På denne måten vil jeg tiltrekke meg tusner av mennesker som vil reise, eller kanskje bare er litt nyskjerrige på Nederland og dets fasiliteter. Horfor? Fordi jeg skal bli rik, seff!

Smart, huh?

Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar