lørdag 28. januar 2012

Fredagen er historie

Hei. I går arrangerte Windmill (min arbeidsplass) KickOff på Harveys Sportsbar i Kristiansand. Her spiste vi og drakk. Koselig. Dagens middagstips: Harveys Cheesburger m. CB øl. Nyttige tips: 1. I stedet for å stå å fryse i taxikøen kan du heller ringe kjæresten til Marthe Emilie Å bli kjørt hjem. Det er også billigere ettersom han bare tar/fikk 200,-. 2. I stedet for å lage middag selv kan Anette gjøre det. Jeg velger å takke Anette for dette selv om hun bare utfører sin plikt som min fremtidige kone. Jeg kan mye om motivasjon. 3. Drikk ett glass vann for hver øl- da orker du ikke like mye øl og vann er gratis. I dag har jeg hatt skikkelig skallebank. Sannsynligvis på grunn av den høye musikken på Harveys. Likevel klarte jeg å reise til OBS-caféen å spise kjøttkaker. Mm. Har du forresten prøvd Jiff- gulvspray? Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar